Campagne voor Colombine Open gestart
Dinsdag 6 april 2004BIDDINGHUIZEN - Zoals u eerder heeft kunnen lezen zal komend Pinksterweekend bij BAS Tennis in het teken staan van de Colombine Open. Dit evenement is alweer het 5e benefiettoernooi dat BAS Tennis organiseert.
De voorgaande jaren stonden in het teken van Erik Olympic Dit jaar is gekozen voor een nieuw goed doel en dat is Het Colombinehuis geworden. De toernooiopzet is niet gewijzigd. Het toernooi is en blijft een 17+ dubbeltoernooi, waarin een BC poule zeker weer onderdeel uit zal maken.
Bij Het Colombinehuis zijn ze erg blij met de steun
Communicatie
Waar wel enige verandering in is ontstaan is de communicatie naar buiten. Zo is er gekozen voor een huisstijl waarin BAS Tennis en het Colombinehuis te herkennen zijn. Met frisse kleuren en een duidelijke boodschap wil BAS Tennis absoluut uitstralen dat men door opgelopen ervaringen van de afgelopen jaren ook PR-technisch is gegroeid. De PR-afdeling van de Colombine Open bestaat uit Nicolette Lek, Eelse Bies en Cor Remmers en zij zijn duidelijk in hun nopjes met het nieuwe foldermateriaal.
Al het promotionele drukwerk is kosteloos verzorgd door Vlaanderen Mailing uit Biddinghuizen en Drukkerij van der Wekken en Adnima reclameproducties uit Dronten.
Siemerink en Eltingh
Het Biddinghuizer tennistoernooi staat inmiddels bekend om prachtige demonstratie, die in het verleden werden gegeven door o.a. Jacco Eltingh, Esther Vergeer en Paul Haarhuis. Dit jaar pakken ze in Biddinghuizen echter nog grootser uit, door met maar liefst twee bekende namen op de proppen te komen. Jan Siemerink zal samen met Jacco Eltingh op maandag tweede pinksterdag (31 mei a.s.) aanwezig zijn om hun kunnen te tonen op de kunstgrasbanen in Biddinghuizen middels een demonstratiewedstrijd en (jeugd)clinic’s.
Bijstaan
Een goede organisatie is daarom essentieel, net als sponsors. Beiden zijn onlosmakend aan elkaar verbonden. Een leuk detail is, is dat Jacco Eltingh heeft aangegeven om de PR-afdeling bij te staan met advies en hulp betreffende aanpak van publiciteit-zaken om zo o.a. tot een goed sponsorplan te komen. Hier is de organisatie erg blij mee, het is toch een ambassadeur van de Nederlandse tennissers, die een grote hoeveelheid heeft aan ervaring op het gebied van tennis en van toernooi-organisatie.
Sponsors
"De sponsor-mailing is inmiddels vertrokken per post en bij vele bedrijven in de brievenbus terecht gekomen. Wij hopen daarom ook op veel respons van het bedrijfsleven voor een bijzonder goed doel, het Colombinehuis. Ook zijn er vele prominente personen benaderd uit de showbizz/televisie-wereld. Met enkele zijn we al in overleg. Hierover hopen wij u in de komende tijd meer te kunnen vertellen, " meldt de organisatie.
Organisatie Colombine Open