dTLS. Online Marketing wordt hoofdsponsor Jeugd BAS Voetbal
Dinsdag 30 augustus 2022BIDDINGHUIZEN - dTLS. Online Marketing B.V. uit Dronten heeft met BAS Voetbal uit Biddinghuizen een overeenkomst afgesloten voor het hoofdsponsorschap van de Jeugd van de vereniging. dTLS. zal voor minimaal 3 jaar als hoofdsponsor Jeugd aan BAS Voetbal verbonden zijn.
Afgelopen zaterdag werden door Rianne Jacobs-Schouten, eigenaar van dTLS. Online Marketing, en door Bram Touw van de sponsorcommissie van BAS Voetbal handtekeningen onder de sponsorovereenkomst gezet.
Over dTLS. Online Marketing
dTLS. is als online marketingbureau gespecialiseerd in online adverteren op Google en op sociale media. Het bedrijf helpt bedrijven uit het hele land om meer resultaat en rendement uit hun online campagnes te halen. dTLS. richt online advertentieaccounts in en neemt het beheren en optimaliseren van campagnes volledig uit handen van hun klanten. Daarnaast voeren ze audits uit, waarbij ze in kaart brengen hoe een advertentie-account is ingericht en of er nog kansen gemist worden en verbetering mogelijk is.
Tot slot organiseert dTLS. ook trainingen op het vlak van online marketing, waarbij ze hun kennis doorgeven, zodat ondernemers of online marketeers zelf in staat zijn om meer uit online campagnes te halen. Meer info vindt u op: https://dtls-online.nl.
Eigenaar van dTLS., Rianne Jacobs-Schouten, is erg enthousiast over het jeugdsponsorschap. "Mijn beide kinderen zitten sinds het afgelopen jaar bij BAS op voetbal. Ze spelen dit jaar in 14-2. Ze genieten van het voetballen. Dat we op deze manier het voetballen voor de jeugd in Biddinghuizen kunnen ondersteunen maakt me trots!"
Bron: BASVoetbal.nl