Dronten lanceert eigen promotievideo
Vrijdag 1 juli 2022BIDDINGHUIZEN - Om de promotie van het gebied Dronten meer kracht bij te zetten, heeft Dronten Marketing een promotievideo in de vorm van een moodfilm laten maken. Naast de moodfilm worden er vijf korte video's gemaakt, die speciaal bedoeld zijn om te delen via social media kanalen door ondernemers, inwoners én bezoekers.
Elk kort filmpje heeft zijn eigen thema, inspelend op de diversiteit die Dronten in huis heeft. Om een breed publiek binnen en buiten de regio te bereiken, worden de korte video's de aankomende periode onder de aandacht gebracht met een online campagne op sociale media van Dronten Geeft Je De Ruimte.
Thema's
Vandaag ging nieuwe promo 'ongekend en ongeremd fietsen' al online. "In de aankomende weken besteden we aandacht aan de overige thema's: 'water-, kust- & strandland, 'daag & leef jezelf uit' en 'doen, groen en wandelschoen'", schrijft Dronten Marketing in een persbericht. Naast de korte video's is er een aansluitend merkverhaal over vrijetijdsbesteding in Dronten geschreven.
Zien, doen en beleven
Met de video's en het merkverhaal wil Dronten Marketing huidige en potentiële bezoekers informeren en inspireren om nog meer te gaan zien, doen en beleven. Dit vanuit een sterke identiteit en één merk, "zodat alle bezoekers én inwoners hetzelfde beeld hebben van ons unieke gebied".
Bekijk de moodfilm
Bekijk de eerste korte video
Samen bouwen aan Dronten
De organisatie wil ondernemers in de recreatieve en toeristische sector faciliteren om gezamenlijk te communiceren vanuit een sterk merk. Dit doet zij door gerichte content te maken en ondernemers, inwoners en bezoekers te stimuleren de video's en teksten te delen met #drontengeeftjederuimte. Op deze manier bouwt de gemeenschap samen aan het merk Dronten.
Dronten Geeft Je De Ruimte
Onder het thema 'ruimte' wordt de promotie van Dronten onder de aandacht gebracht. "In de video's komt het thema 'ruimte' letterlijk en figuurlijk terug in de weidsheid van onze polder en in de ruimte die er is voor activiteiten van de recreatieve sector," aldus Josje Waagmeester van Dronten Marketing. "Zo versterken we de identiteit van onze gemeente én laten we zien wat hier is, wat hier kan en waarom je hier moet zijn."
Redactie BHZNet.nl / Dronten Marketing