Nieuwe campagne Walibi: Dare to get Real
Dinsdag 4 april 2017BIDDINGHUIZEN - Walibi Holland opent haar deuren op 14 april aanstaande en heeft in samenwerking met Youngworks de campagne Dare to get Real gelanceerd.
"De campagne is gebaseerd op het inzicht dat jongeren genoeg hebben van een 'fake' life. Ze zijn op zoek naar zichzelf en willen het leven zo authentiek mogelijk ervaren. Geluk vind je pas als je buiten je comfort zone stapt. Dat kan in Walibi." aldus Arco Bregman, managing director van Youngworks.
Mascha van Till, directeur Walibi Holland: "Ik ben trots op wat Walibi in de loop der tijd geworden is, een cool park, dat zijn gelijke niet kent. En ik ben trots op deze campagne omdat deze helder laat zien wat Walibi is: thrilling, een test voor jezelf, waarna je tegen jezelf kan zeggen: wow dat heb ik toch maar even gedaan"
Walibi Holland
Walibi Holland opent op 14 april en is tot en met 29 oktober geopend. Via de social media kanalen van Walibi Holland worden nieuwe campagnebeelden gedeeld. O.a. bouwupdates van de nieuwe attractie NeuroGen zijn te volgen. Tijdens het hoogseizoen zijn er diverse evenementen en is Walibi Holland op sommige dagen tot 23:00 uur open.