Stucadoorsbedrijf van Harsselaar gaat met haar tijd mee
Woensdag 26 maart 2014BIDDINGHUIZEN - Jarenlang was Stucadoorsbedrijf van Harsselaar een traditioneel bedrijf met haar wortels in Biddinghuizen. Een eenmanszaak met passie voor het stucadoorsvak waarbij Nico van Harsselaar met een simpele website en persoonlijke contact zijn klanten voorzag van informatie.
Met de komst van Roel van Harsselaar in het bedrijf is het een en ander veranderd. De website werd vernieuwd en Facebook deed haar intrede. Een unieke combinatie tussen jarenlange ervaring met persoonlijke contacten en de nieuwste technieken en social media.
Heel Nederland
De twee heren Van Harsselaar werken samen in heel Nederland. Of het gaat nou gaat om een nieuwbouwproject of een renovatieproject. De heren draaien hier hun hand niet voor om. ''Wij combineren de ruim 30 jaar ervaring die ik heb opgedaan met de nieuwste technieken die mijn zoon tijdens zijn opleiding heeft geleerd en in de praktijk heeft gebracht. Daarnaast is het door onze samenwerking mogelijk om kleine en grotere projecten aan te pakken'' aldus Nico van Harsselaar.
Vereisten
Roel van Harsselaar vult aan: ''Social media en een goede website zijn tegenwoordig vereisten als je een mooi bedrijf wilt hebben. We steken veel tijd in het laten zien wat we doen en hoe we het doen. Wij hebben namelijk geen geheimen. Geregeld plaats ik berichten op Facebook. Of het nu gaat om een project waar we aan gewerkt hebben, tips die we verzameld hebben of nieuws uit de sector bijvoorbeeld het lage btw tarief. Maar ook als iemand vragen heeft, kan dit via de website of Facebook verlopen. Neem gerust eens een kijkje op www.vanharsselaar.nl of www.facebook.com/vanharsselaar en' like' ons als je wilt''.
Stucadoorsbedrijf van Harsselaar